Blogger Graphics
Dont mess with these girls.....a ah...a ah..naaaaahhhh

Saturday, March 27, 2010

~kawan lah sahabat yang terbaek~

assalamualaikum..ehem2...bedebar nih baru 1st time nk tls blog kat cni...tanpa memanjangkan cite,sy teruskn dgn topik nyew.disini sy igin mengucapkn terima ksih banyak2 kepada kwn2 yg telah bnyk membantu sy dlm beberapa ari lepas dan ari2 sebelomnya..tikah,n 7 faries time kasih sbb sudi antar aku ke hsptl..n 7 faries,maafkn aku,aku tlh bnyk sshkn korang...kat cni aku igin ucapkn ribuan terima kasih kat korang yg telah menolong aku ketika sakit,susah n senang.pada 22/3/2010 aku telah dikejarkn ke hospital kerana sakit lama telah menyerang...ku berterima kasih pd kawan2 yg menolong,mendoakan,n melawat ku...dan tak lupa juga pd kawan2 lama dan juga kawan sekelas..hanya Tuhan yg dapat bls jasa korang..

sampe cni saje yg dpt aku katekan.klu ade silap salah maafkn lah..sesungguhnya aku hanya insan yg lemah..w/pun agak bosan karangan nih,tp nih lah yg nk dinyatakn dcini...


faries : ina

5 comments:

  1. semoge cepat sembuh!
    :)
    esei hanya memuaskan.
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. saya beri anda 65%.perlu saya komen disini,anda banyak menggunakan singkatan,dan ia sangat2 serta perlu ya dielakkan supaya karangan anda menjadi lebih efektif dan dapat menberi sentuhan serta keghairahan khususnya kepada para pembaca..

    fairies:nard n nard7

    ReplyDelete
  3. 1percubaan yg baek.tp msih bole dpertingkatkn lg.smoge cpt smbuh. :)

    ReplyDelete
  4. fairies >> syiera

    ok,,nmpak nya ketiga2 juri kita sudah memberi komen,,dan kini tepulang kepada pembaca2 diluar sana utk mengundi,,undian anda lah yg akan menentukan sama ada karangan ina layak menjadi juara atau pon sebalik nya,,apa lagi jgn berlengah..taip 7voteina dan hantar ke 77777..keputusan ditangan anda~~~

    semoga ina akan cepat sembuh~~!!!yeah~~!!!!

    ReplyDelete
  5. fairies >> syiera

    ok,,nmpak nya ketiga2 juri kita sudah memberi komen,,dan kini tepulang kepada pembaca2 diluar sana utk mengundi,,undian anda lah yg akan menentukan sama ada karangan ina layak menjadi juara atau pon sebalik nya,,apa lagi jgn berlengah..taip 7vote ina dan hantar ke 77777..keputusan ditangan anda~~~

    ReplyDelete